Mi a magas intenzitású intervallum edzés (HIIT)? | Tippek és trükkök

Nagy intenzitású intervallum edzés szív egészsége, Hiit és Intervallum edzés mesterfogások kezdőknek és haladóknak

Tartalom

    nagy intenzitású intervallum edzés szív egészsége

    A Queenslandi Egyetemen végzett tanulmány megállapította, hogy a magas intenzitású intervallum edzés hatékonyabb lehet, mint a folyamatos testmozgás az agy véráramlásának növelésére idősebb felnőtteknél. Ezeket a tényezőket összekapcsolják a kognitív hanyatlás és a kardiovaszkuláris események, például a stroke kockázatával.

    nagy intenzitású intervallum edzés szív egészsége

    Alapvető fontosságú megtalálni az agy véráramlásának és működésének növelését az idősebb felnőtteknél. A HIIT és az életkorral összefüggő kognitív betegségek közötti összefüggést megállapító tanulmányt Christopher Askew a Sunshine Coast Egyetem docensével és a kölni német sportegyetem idegtudósaival együttműködve végezték.

    Ez volt az első ilyen fajta, amely összehasonlította a férfiak agyi véráramlását mind a folyamatos, mind az intenzitású intervallum edzés során.

    nagy intenzitású intervallum edzés szív egészsége

    A testmozgás és a pihenőidő fontos Dr. Baily kifejtette a megállapításokat, mondván: "A vizsgálat egyik legfontosabb eleme az volt, hogy mind a testmozgás, mind a pihenőidő fontos volt az agyi véráramlás fokozásához idősebb felnőtteknél. A HIIT magában foglalja az intenzív testmozgás rövid kitöréseit, alacsony intenzitású gyógyulási periódusokkal felváltva.

    nagy intenzitású intervallum edzés szív egészsége

    Bár nincsenek univerzális HIIT munkamenet-időtartam-irányelvek, ezek az intenzív edzések általában 30 percnél rövidebbek, az idő a résztvevő aktuális fitneszszintjétől függ.

    Az új testmozgás megkezdése előtt feltétlenül kérdezze meg orvosát. A téma által népszerű.

    nagy intenzitású intervallum edzés szív egészsége