Természetes megoldások a magas vérnyomás csökkentésére

Szív egészség burgonya ék

Gazdag leves

Az E- vitamin nal sokat tehetünk az egészségünkért. Ez a vitamin jelentősen csökkenti a szívkoszorúér-megbetegedés és az agyvérzés kockázatát.

szív egészség burgonya ék

Mivel erős antioxidáns lassítja az öregedési folyamatokat is. Mennyi e-vitamint szedjünk?

szív egészség burgonya ék

E-vitaminnal a szív egészségéért Az es években Evan Shute professzor és bátyja, Wilfrid Shute professzor Kanadában elsőként alk alma zták az E-vitamint a szívkoszorúér-megbetegedés kezelésében. De abban az időben a doktorok meg úgy gondolták, hogy a vitaminokat csak azok hiánybetegsége esetén kell alkalmazni, nem pedig olyan betegségek kezelése során, mint a szívbetegségek.

Így aztán míg Shut-ék az évek során betegek százait kezeltek E-vitaminnal, a legtöbb orvos szív egészség burgonya ék vélte ezt a tápanyagot.

' + campaign.details.campaignName + '

Ám a kutatók a vizsgálatok során az E-vitamint nemcsak hogy erőteljes antioxidánsnak találták, de kiderült, hogy a szervezet első szív egészség burgonya ék zsírban oldódó antioxidánsa. A fordulópontot azonban az ban, a brit Lancet-ben megjelent publikáció jelentette, amely szerint az E-vitamin-kiegészítés — napi NE adagolásban — 77 százalékkal csökkenti a szívroham bekövetkezését.

szív egészség burgonya ék

E-vitaminnal szívroham ellen, zsírban gazdag étrend esetén Természetesen az a legjobb, ha megpróbálunk jobb ételeket fogyasztani.

Plotnick, a University of Maryland School of Medicine professzora írja le tapasztalatait, amely szerint a magas zsírtartalmú ételek megakadályozzák a véredények elernyedését.

A zsíros ételek olyan kémiai reakciót indítanak be, amelyek feszessé teszik az erek falát.

szív egészség burgonya ék

Ennek hosszú távú hatása a vérnyomás növekedése, amely viszont szívbetegséget okozhat. Amikor Plotnick E- és C-vitamin-kiegészítést írt elő, a véredények normálisan viselkedtek, mintha az ember alacsony zsírtartalmú ételt fogyasztott vérnyomás mérés reggel. Az E-vitamin hatással van a koleszterinszintre Az E-vitamin nem csökkenti a koleszterinszintet de megvédi az érfalakat annak károsító hatásától, ami talán meg fontosabb.

Ha nincs elég E-vitamin az LDL-koleszterinben, az oxidációhoz vezet — a folyamat pedig a s zab ad gyökök károsító hatásával zárul.

  • A paleolit táplálkozás és a burgonya
  • E-vitaminnal a szív egészségéért! Mennyi a szükséges? - Vitaking
  • A lila burgonya nem csak finom, de a vérnyomást is csökkenti - metalservice.hu
  • Burgonya - metalservice.hu
  • 8 egészségügyi probléma, ami ellen hatékony a krumpli - PDF Free Download

Ez az oxidálódott LDL-koleszterin sokkal jobban átitatja a véredények falát, mint azt normál állapotában tenné. Az olyan human kísérleteken alapuló tanulmányok, mint amelyet Ishwarlal Jialal, a dallasi University of Texas Southwestern professzora publikált, azt állítják, hogy az E-vitamin-kiegészítés megvédi az LDL-t az oxidációtól, Így az nem szivároghat át a véredények falán, csökkentve ezzel a koszorúér-megbetegedés kockázatát.

About Judit

A mai táplálkozás során nem jutunk elegendő E-vitaminhoz Robert N. Butler doktor fejti ki egy könyvbenhogy napi mandulát a legjobb E-vitamin forrás kellene fogyasztanunk ahhoz, hogy NE E-vitaminhoz jussunk.

Ám ekkora mennyiségű mandula kalóriát tartalmaz, többet, mint egy kilogramm zsír.

szív egészség burgonya ék

Szervezetünk E-vitamin-szükséglete nagyon magas, főleg azért, mert nagy mennyiségben fogyasztunk finomított olajat saláta dresszingek, sült burgonya és sok más étel esetén. Az olajok könnyen oxidálódnak, de az E-vitamin megakadályozza ezt.

2, Csökkentsd a nátrium bevitelét!

Tehát minél több finomított olaj jut a szervezetünkbe, annál több E-vitaminra van szükségünk. Az E-vitamin optimális adagolása A legtöbb szakértő az E-vitamin napi NE-ben történő adagolását tartja egészségesnek.

szív egészség burgonya ék

A tanulmányok szerint az olyan alacsony dózis is mutat már némi jótékony hatást, mint a NE, míg az olyan nagy mennyiség, mint a NE — bár nem káros —, szükségtelennek bizonyult.

Ezen kívül a természetes E-vitamin kedvezőbb hatással bír, mint a szintetikus forma. A dl jelzést kell keresnünk.

Ezek alapján a legjobb ha olyan multivitamint választ, amiben ezek a vitaminok optimális mennyiségben vannak jelen és van benne Q10esetleg némi fokhagyma és omega 3 is. Ne a megszokott, a napi szükségletek töredékét tartalmazó, olcsó multivitamin készítményeket keresse! Ha tudjuk, hogy napi mg C-vitamin védi a szívet, vagy E-vitaminból legalább Ne szükséges ahhoz, hogy legyen valami hatása a szívre, ne várjunk csodát azoktól a multivitamin készítményektől, melyek ennek csak a töredékét tartalmazzák!